3 pytania, które powinien sobie zadać każdy, kto zamierza zrobić karierę muzyczną

3 pytania, które powinien sobie zadać każdy, kto zamierza zrobić karierę muzyczną

Kariera i sukces muzyczny to marzenie wielu z Was.

Bycie na szczycie rankingu, przynależność do świata przemysłu muzycznego, czy to jako artysta, czy jako zawodowy muzyk, wydaje się być jak marzenie, a jednak jest to możliwe!

Dlatego od samego początku należy zrozumieć wizję przedsiębiorczości, którą trzeba zbudować, aby osiągnąć sukces w swojej karierze muzycznej.

W tym artykule proponuję zadać sobie trzy pytania przed rozpoczęciem kariery muzycznej.

1 – Czy jesteś przedsiębiorcą?

W trakcie swojej kariery zawodowej poznasz dwa rodzaje ludzi:

  • Ci, którzy marzą i którzy mogą sprawić, że to ty będziesz marzył
  • Ci, którzy wybierają rozpoczęcie działalności gospodarczej i pracę.

 Dla rozwoju Twojego projektu od samego początku konieczne jest umieszczenie się w jednej z dwóch kategorii. Chciałbym zwrócić uwagę, że nie oceniam żadnej z tych dwóch kategorii i że nie są one podzielone. Możliwe jest poruszanie się między nimi. I to nie jest negatywne! Pierwsza kategoria jest wspaniała, porywająca i słodka. Marzenie jest niewątpliwie pierwszą siłą napędową motywacji. Może to być również paraliżujące, ponieważ uczucie tego, czego nie da się osiągnąć, jest zbyt intensywne. Ta grupa marzycieli może być skonfrontowana z ładną chmurą nieprzezroczystego i błyszczącego dymu, który nie uświadamia Ci, że nie idziesz do przodu, lub że idziesz w złym kierunku. Druga z nich jest ekscytująca, trudna i wymagająca.

                                                                   „Przedsiębiorczość nie jest ani nauką, ani sztuką. Jest praktyką”..
                                                                                                      Peter Drucker.

 Oznacza to wysoki poziom motywacji. Jest to siła napędowa Twoich działań w celu realizacji małych i dużych decyzji. A co napędza Twoją motywację? Twoja pasja! Pasja nie ułatwia zadania, uczyniła je atrakcyjnym. To może sprawić, że trudności będą ekscytujące i łatwiejsze do przezwyciężenia.To dlatego, że jesteś pasjonatem, że jesteś zmotywowany i to dlatego, że jesteś zmotywowany, to będziesz w stanie realizować swoje postępy i przeciwności, aby osiągnąć swój cel.

2 – Jaki jest Twój cel w rozpoczęciu projektu muzycznego?

 Musisz wyznaczyć sobie cel i cele na swojej drodze. Jest to trochę jak budowanie czerwonego drutu, który pozwoli Ci zachować widoczność i w razie potrzeby dokonać korekty. W tym celu należy odpowiedzieć na trzy główne pytania:

  • Dlaczego ten projekt?
  • Gdzie będzie mój projekt za 5 miesięcy / 5 lat?
  • Co mnie motywuje w tym projekcie?

 Te pytania mogą wydawać się oczywiste, ale poświęć trochę czasu na napisanie odpowiedzi. Nie bójcie się myśleć o wielkich rzeczach! Chciałbym zwrócić uwagę, że budowanie i osiąganie sukcesów w swojej karierze muzycznej może mieć kilka materializacji:

  • Utworzenie unikalnego znaku firmowego
  • Posiadanie lub bycie skutecznym menedżerem
  • Podpisanie umowy z jednym z większych przedsiębiorstw.
  • Wystąpienie w radiu i telewizji
  • Trasa po Polsce i/lub na całym świecie
  • Zbogacenie się
  • Chęć bycia znanym
  • Sprzedaż X singli i albumów
  • Mieć miliony wyświetleń na Youtube lub subskrypcji
  • itp.

Lub po prostu żyć z granej na żywo muzyki Niezależnie od przyczyny, celu i odpowiedzi, najważniejszą rzeczą jest być szczerym z samym sobą!

3 – Jakich zasobów potrzebujesz, aby osiagnać sukces?

Kiedy już odpowiedziałeś na poprzednie pytania, nadszedł czas, aby umieścić się na swoim piedestale, aby zmierzyć, gdzie stoisz i co musisz osiągnąć.

  • Czy jestem na początku mojego projektu?
  • Czy mam coś jakościowego do pokazania?
  • Czy mój projekt jest bardzo zaawansowany?
  • Czy jest to opłacalne i potencjalnie opłacalne finansowo?

Następnie zastanów się, w jaki sposób spróbujesz osiągnąć swoje cele.

Zanim zadzwonisz do swojej sieci/osób wokół siebie, zapytaj siebie:

  • Czego potrzebuję, aby iść naprzód? (Środki finansowe, umiejętności….)
  • Co mam do dyspozycji?
  • Jaki jest priorytet?
  • Co mogę delegować?

 W zależności od Twoich ambicji i zasobów, którymi dysponujesz, musisz stworzyć prawdziwy model biznesowy! Musisz być całkowicie obiektywny w stosunku do swojego projektu i wiedzieć, kto może być zainteresowany. Kim będą Twoi potencjalni “klienci”? Gdzie się znajdują? Jak ich zainteresować i gdzie do nich dotrzeć? Zawsze, gdy chcesz profesjonalizować swój projekt muzyczny, niezależnie od tego, czy jesteś artystą, zawodowym muzykiem, ważne jest, aby znaleźć swoją wyjątkowość, być zróżnicowanym i odróżnić się od reszty. Pozwoli Ci to na komunikowanie się na temat Twojej marki muzycznej i wyjątkowości biznesowej!

Jesteśmy organizacją, której celem jest pomoc początkującym muzykom w zrobieniu kariery, napisz do nas, a może będziemy w stanie pomóc też TOBIE.

Jesteśmy w trakcie przyszykowywania kolejnych projektów, w których może zechcesz wsiąść udział.

strefamelomana@gmail.com

About admin

Related Posts